Į TITULINĮ
APIE MUS
NAUJIENOS
PRODUKTAI
SERVISAS
PASLAUGOS
PAGALBA
prekyba toshiba kopijavimo aparatais Titulinis puslapis Parašyk mums laišką
    
   

Visos įmonės ar organizacijos, turinčios reikalų su dokumentų apdorojimu, anksčiau ar vėliau susiduria su klausimu:
kas labiau apsimoka, remontuoti savo seną, prastai veikiantį ar visai nebeveikiantį įrenginį ar pirkti naują organizacinę techniką.

Jeigu ir Jus šiuo metu aplanko panašūs klausimai, kreipkitės į mūsų techninio aptarnavimo skyrių, ir mes pasistengsime Jums padėti. 
Mūsų specialistai Jums priimtinu laiku atvažiuos į nurodytą vietą, atliks įrenginio techninę apžiūrą , įvardys reikalingas keisti detales, išrašys techninės apžiūros aktą.
Tokios konsultacijos nieko nekainuoja.

Jeigu nuspręsite mūsų įmonėje įsigyti naują techniką, šiai technikai (ir naujai, ir atnaujintai) bus suteikta garantija.
Garantiniu laikotarpiu techninio aptarnavimo skyrius atliks pilną garantinę Jūsų įrenginio priežiūrą.
Taip pat tiekiame eksploatacines medžiagas, atliekame pogarantinį aptarnavimą bei remontą. 

Mūsų klientai gali pasirinkti Jiems priimtiną technikos aptarnavimo būdą.

Šiuo metu siūlome:

- Techninį aptarnavimą pagal iškvietimus; (visa produktų kataloge nurodyta technika);
- Techninį aptarnavimą pagal pilno techninio aptarnavimo ir medžiagų tiekimo sutartį FSMA (tik kopijuokliai ir daugiafunkciniai įrenginiai).

Užsakymas internetu
Vardas:    
Slaptažodis:    
   
Copyright © 2004 UAB "Biznio Abėcėlė" Mindaugo g. 19-2, Vilnius, Lietuva.
Tel. (8-5) 2310682 Fax. +370 5 233 13 10 el.p. info@biznioabc.lt
Sprendimas: Cherrydesign